Prestijli bir lokasyonda çalışmayı kim istemez ki? Bir işletme için prestijli lokasyon, teknik ekipman ve alt yapı gibi birçok şeye ihtiyaç duyulur. Hazır ofisler, işletme tüm bu işlerle uğraşmadan hazır bir ofis hizmeti sunar. İşletme kurulum, kira gibi birçok maliyetten kurtarır.
Hazır Ofis Nedir?
Hazır ofis, yüksek yatırım, prestijli lokasyon ve aylık gelir gider maliyetlerinden kurtularak daha ekonomik maliyetlerle sunulan ofis üyelik seçeneğidir. İşletmeler için hazır bulunur. Hazır ofisler, kullanıma hazır prestijli ofislerdir. İşletmelerin ihtiyaçlarına göre şekillendirilen hazır ofisler, esnek ve konforlu bir çalışma ortamı sunar. Farklı lokasyonlarda istenen şekilde dizayn edilebilir.
Hazır ofisler, özellikle işletmelerin yoğun olduğu lokasyonlarda ve plazalarda bulunur. Hazır ofislerin iç dizaynı çalışma verimini artıran konforlu şekilde tasarlanır. İşletmenin ihtiyaçlarına yönelik tam donanımlı ekipmanları ile yüksek standartlarda çalışma ortamı sunar.
Hazır Ofisin Avantajları
- Hazır ofisler ile ofis kurma derdi olmadan çalışmalarını yürütebilirsin. Hazır ofisi, işletmenin ihtiyaçlarına yönelik ürün ve hizmetlerin paket olarak sunulması olarak düşünebilirsin. Daha az maliyetle farklı ofis konseptlerine emek harcamadan ulaşabilir, hazır ofisin avantajlarından yararlanabilirsin.
- Hazır ofis modeli ile iş adresin prestijli bir lokasyonda olur. Şirket kurma aşamasında hazır ofisini adresin olarak gösterebilir, işletmeni hızlı ve etkili bir şekilde yükseltebilirsin. Ayrıca hazır ofis ile maliyetleri azaltmanın yanı sıra ideal çalışma alanı yakalayabilir, bunun için gerekli operasyonel sorumluluklardan kurtulabilirsin.
- İstediğin konumda ve beklentiyi karşılayan bir ofis bulmak zordur. Hazır ofis üyeliğinde geleneksel ofis süreçlerindeki gibi zaman kaybı yaşamazsın. Sadece sözleşme imzalayarak kullanmaya başlayabilirsin.
- Geleneksel ofis kiralama sürecinde olan ofis arama, mimari ve tasarım, dekorasyon, tadilat, ekipman, abonelikler ve ofis ihtiyaçları ile uğraşmana gerek kalmadan ihtiyacına uygun hazır ofisi belirleyebilir ve sözleşme ile anında kullanmaya başlayabilirsin.
- Hazır ofis seçeneklerinde istediğin zaman ofise 7/24 ulaşabilir ve istediğin şekilde kullanabilirsin. Kullanım şekli tamamen sana kalmış.
- Hazır ofis üyeliğinde elektrik, su, aidat, internet, mutfak giderleri, temizlik, ısıtma ve soğutma gibi ofis giderlerini düşünmene gerek kalmaz.
- Hazır ofislerde tüm hizmetlere ulaşmak mümkündür. Hazır ofislerde posta ve kargo takibi, karşılama, telesekreter hizmeti bulunur. Ofise gelen misafirler için karşılama yapılır. Ofise gönderilen kargolar alınır ve iletilir. İşletmeye gelen telefon ve fakslar da yönlendirilir.
- Ortak çalışma alanlarını da dilediğin şekilde kullanabilirsin. Özel olarak tasarlanmış ortak çalışma alanlarında yeni insanlarla tanışabilir, networkünü geliştirebilirsin.
OfficeLink, yeni nesil paylaşımlı hazır ofis seçenekleri ile Maltepe Piazza AVM’de seni bekliyor. Esenkent metronun yanı başında yer alan OfficeLink ile büyük yatırımlara gerek kalmadan hazır ofis üyeliğine sahip olabilirsin.