Yeni nesil çalışma anlayışı ile ofisten çalışma yerini daha çok home office ve ortak çalışma alanlarına bıraktı. İşletmeler yüksek maliyetlerle geleneksel ofisleri kiralamak yerine hazır ofis, sanal ofis ve co-working space alanlarını tercih etmeye başladı. Peki, sanal ofis ile hazır ofis arasındaki farklar neler? Gelin, birlikte inceleyelim.
Hazır Ofis Üyeliği
Hazır ofisler, modern ofis mobilyaları, yüksek kalite teknik ekipman gibi ofiste ihtiyaç duyulan tüm malzemelerin hazır olarak yer aldığı yeni nesil ofislerdir. Hazır ofislerde her şey hazır olarak şirketlerin hizmetine sunulur. Bu sayede işletmeler ofis kurma derdi olmadan hazır ofiste çalışmaya başlayabilir.
Hazır ofisler yüksek maliyetlere gerek kalmadan merkezi bir lokasyonda ofis sahibi olmaya yardımcı olur. Düşük maliyetlerle hem operasyonel işlemler hem de prestijli iş adresi müşterilerin hizmetindedir.
Fiziki ofis kullanımına gereksinim duyan işletmeler ve çalışanlar için hazır ofis üyeliği idealdir. İşletmelerin kendilerine ait araç gereçleri, ofis mobilyaları yer alır. Ayrıca elektrik, su ve internet gibi ek faturaların yer almadığı hazır ofisler fiziksel ofis kullanımına ihtiyaç duyan işletmeler için son derece uygundur.
Sanal Ofis Üyeliği
Sanal ofis ise fiziksel bir ofise gereksinim duymayan ancak yasal iş adresi vermesi gereken işletmelerin tercih ettiği ofis modelidir. Sanal ofis kullanımında fiziksel ofis olmadan işler yürütülür. Çağrılar ve sesli mesajlar sekretarya tarafından karşılanır. Kargo ve evraklar teslim alınarak işletmeye bilgi verilir. Misafirler güler yüzlü ve profesyonel ekip tarafından karşılanır ve gerekli yönlendirmeler yapılır. İhtiyaç durumuna göre toplantı odaları müşterilerin hizmetine sunulur.
Sanal Ofis ile Hazır Ofis Arasındaki Farklar
Sanal ofis ile hazır ofis her işletmenin ihtiyacına göre tercih edebileceği ofis üyelik modelidir. Firmalar kendi ofisinde olmak istiyor ancak ofis kurma derdi ile uğraşmak istemiyorsa sanal ofis tercih edebilir. Ancak fiziksel ofise ihtiyaç yoksa sadece işletme adresi yeterliyse sanal ofis üyeliği satın alınabilir.
Hazır ofislerde fiziksel ofis hizmete sunulurken sanal ofislerde ise yasal iş adresi mevcuttur. Ancak her iki üyelikte de sekreterya hizmeti mevcuttur. Kargo, evrak gibi gelen ürünler ile ilgili firmaya bilgi verilir. Gelen çağrılar ve sesli mesajlarla ilgili işletmelere bilgi verilir. Bu sayede işletmeler gelen telefonlar ve evraktan haberdar olur.
Hazır ofis ve sanal ofis hakkında detaylı bilgi edinmek için https://www.officelink.com.tr/ adresini ziyaret edebilirsin.