Sanal ofis, sadece yasal adrese ihtiyacı olan işletmeler ve şahıslar için ideal bir üyelik sistemidir. Evden çalışma ya da sadece toplantı düzenlemek istiyorsan ve düzenli ofise ihtiyacın yoksa sanal ofis tam sana göre demektir. Uygun maliyetlerle prestijli bir yasal adres sunan sanal ofis, ihtiyacınız olması durumunda ortak alan ve toplantı odası gibi birçok hizmeti sunuyor.
Sanal Ofis Nedir?
Özellikle son dönemlerde trend olan sanal ofis, fiziksel ofis kullanmayan ancak yasal adres göstermek isteyen işletmeler ve şahıs şirketleri tarafından tercih edilir. Bilindiği üzere, şirket kurmak ve ticari faaliyet yapabilmek için yasal adres göstermek gerekir. Girişimler, şahıs şirketleri ve evden çalışma modelini tercih eden işletmeler yüksek maliyetlere ofis kurmak yerine sanal ofisi tercih etmektedir.
Sanal ofis, işletmelerin ticari adres ve ofis ihtiyaçlarını karşılayabilmek için tercih ettikleri bir üyelik modelidir. Sanal ofis, fiziki bir ofis hizmeti sunmaz. Ancak merkezi lokasyonlarda iş adresi sağlar. İşletmeler dilediği zaman ortak çalışma alanlarında çalışabilir, toplantı odalarını kullanabilir. Sanal ofis üyeliği olan işletmeler, sekreterya hizmetinden de yararlanır.
Sanal Ofisin Avantajları
Sanal ofisler, prestijli lokasyonlarda uygun fiyatlı iş adresine sahip olmaya yardımcı olur. Konforlu ve prestijli bir iş adresinin yanı sıra sekreterya desteği, toplantı odası kullanım hakkı, müşteri ağırlamak için ofis alanları, ortak çalışma alanları gibi birçok imkan sanal ofis hizmeti kapsamında sunuluyor.
Sanal ofis, uygun ve esnek maliyetli bir üyelik modelidir. İşletmeler ve şahıs şirketleri, sanal ofis üyeliği ile ofis maliyetlerini ciddi oranda azaltabilir. Aynı zamanda prestijli bir iş adresine de sahip olabilir. Sanal ofis hizmeti ile işletmeler dünya çapında ticari adres ve telefon hizmeti alabilir.
Sanal Ofis Hizmetleri Nelerdir?
Sanal ofis ile birçok hizmet işletmelere sunulur. Bu hizmetler şu şekildedir;
Ticari Adres
Ticari adres, işletmenin ticari ve yasal bir adrese sahip olmasını sağlar. Evrak, mektup ve postaların alınması ve işletmeye iletilmesi söz konusudur.
Sekreterya Hizmeti
Sekreterya hizmeti işletmelere telefon hizmeti sağlar. İşletmelere gelen çağrılar yanıtlanır ve yönlendirilir. Gelen sesli mesajlar işletmeye iletilir.
Posta ve Evrak Hizmeti
Posta ve evrak hizmeti, mektup, evrak ve postalar ile ilgili işletmelere bilgi verilir. Bu sayede işletmeler, gelen evraklardan haberdar olur.
Toplantı Odası Kullanımı
İşletmeler, ihtiyaç halinde toplantı odası tutabilir. Toplantı ve müşteri buluşmalarını toplantı odalarında gerçekleştirebilir.