Ortak ofis, farklı şirketler ve çalışanların bir arada çalıştığı ofis üyeliğidir. Co-working alanlar olarak da tanımlanan ortak ofis, bireylerin bir arada çalışabildiği ofis düzenidir. Ortak ofisler hem verimli bir iş ortamı hem de ihtiyaç olan çözüm seçeneklerini bir araya getirir.
Ortak Ofis Nedir?
Ortak ofis, farklı disiplinlerde faaliyet gösteren işletmelerin ve insanların bir arada çalışabildiği ofis üyelik modelidir. Ortak ofisler genellikle iş merkezlerinin yoğun olduğu lokasyonlarda, tüm teknolojik altyapı ve donanım ile işletmelerin hizmetine sunulur. Uzman ekip ile işletmelerin tüm ihtiyaçları karşılanabilir.
Ortak ofislerde ihtiyaçlara göre ister ofis ister se ortak çalışma alanlarından masa kiralanabilir. Ergonomik ve konforlu ekipmanlar ile çalışanlar için konforlu ve rahat bir çalışma ortamı oluşturulur.
Ortak Ofis Avantajları
Ortak ofislerin birçok avantajı vardır. Bunlardan en önemlisi geleneksel ofis modellerine göre daha düşük maliyetli olmasıdır.
Düşük Maliyet
Geleneksel ofislerde elektrik, su, doğalgaz, aidat ve internet gibi bir sürü gider kavramı mevcuttur. Ancak ortak ofislerde elektrik, su, ısıtma, internet, mobilya, dekorasyon gibi giderler üyelik modeline dahil edilir. Bu sayede işletmeler ek maliyetlerden kurtulmuş olur.
Merkezi ve Prestijli Lokasyonlar
Ortak ofisler genellikle merkezi lokasyonlarda yer alır. İş merkezlerinin yer aldığı ortak ofis alanlarına ulaşım oldukça kolaydır. Ayrıca, ortak ofis ile prestijli bir iş adresi olanağı sağlar. Müşteri ve çalışanlarda iyi bir izlenim bırakılmasına yardımcı olur.
Network Ağı Geliştirme Olanağı
Ortak ofislerde farklı sektörlerden çalışanlarla bir araya gelme şansına erişirsin. Çalışanlarla sosyalleşerek network ağını geliştirebilir, iş birlikleri kurabilirsin. Bu sayede firmaya değer katarak işleri büyütme şansına erişebilirsin.
Konforlu Çalışma Alanları
Ortak ofislerde çalışmaları yürütmek için masa veya oda kiralayabilirsin. Konforlu ve verimli çalışma alanlarında daha üretken olabilirsin. İhtiyacın olan tüm malzemelere ortak ofiste ulaşman mümkündür.
Ortak Ofis Kullanım Hizmetleri Nelerdir?
Ortak ofis kullanım hizmetleri arasında masa gibi ihtiyaç duyulabilecek malzemelerin temin edilmesi gelir. Çalışma süresinde gereksinim duyulan yüksek hızda internet bağlantısı mevcuttur. Ayrıca çay, kahve, su gibi içecekler de çalışanların hizmetine sunulur.
Ortak ofis için özel bir hat tahsis edilerek gelen çağrılar yanıtlanır ve gerekli yönlendirmeler yapılır. Kargo ve postalar da karşılamada alınır. Elektrik, su, temizlik, gıda gibi ödemeler için ek ücret ödemeye gerek yoktur.
OfficeLink, Anadolu Yakası’nın kalbinde Piazza AVM’de hazır ofis seçenekleri ile hizmet veriyor. Metroya 5 dakika uzaklıktaki konumuyla AVM içerisinde keyifli bir çalışma ortamı sunan OfficeLink’te ortak çalışma alanlarını değerlendirebilirsiniz.